X میرنیوز نکس وان کلیپ ویدیاب کلیپ جدید ویدجین

گاتاهای | بزرگترین مرجع شعر

گاتاهای مرجع شعر قصیده،شعر نو،شعر عاشقانه،شعر مثنوی،شعر سپید،شعر قالب نیمایی،شعر غزل،شعر قطعه،شعر ترجیع بند،شعر ترکیب بند،شعر رباعی،شعر دو بیتی،شعر تصنیف و شعر چهارپاره میباشد.

غزل مسافری که به رخ اشک حسرتم بدواند

مسافری که به رخ اشک حسرتم بدواند

دلم تحمل بار فراق او نتواند

در آتشم بنشاند چو باکسان بنشیند

کنار من ننشیند که آتشم بنشاند

چه جوی خون که براند ز دیده دل شدگان را

چو ماه نوسفر من سمند ناز براند

به ماه من که رساند پیام من که ز هجران

به لب رسیده مرا جان خودی به من برساند

بسوز سینه من بین که ساز قافیه پرداز

نوای نای گرهگیر دل شکسته نخواند

چه نالی ای دل خونین که آن شکوفه خندان

زبان مرغ حزین شکسته بال نداند

دلم به سینه زند پر بدان هوا که نگارین

کتابتی بنوسید کبوتری بپراند

من آفتاب ولا جز غمام هیچ ندانم

مهی که خود همه دان است باید این همه داند

بهر چمن که رسیدی بگو به ابر بهاری

که پیش پای تو اشگی بیاد من بفشاند

به وصل اگر نرهم شهریار از غم هجران

کجاست مرگ که ما را ز زندگی برهاند

اشتراک گذاری :

نفر پسندیدن
امتیاز5 بازدید : 2227
مطالب مرتبط
تبلیغات
مطالب تصادفی
موضوعات
انواع شعر لیست شاعر ها
آمار سایت
  • کل مطالب : 995
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 187
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 430
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 47
  • بازدید هفته : 2,554
  • بازدید ماه : 1,787
  • بازدید سال : 106,140
  • بازدید کلی : 696,540